Hakkımızda

KALESİS; sektöründeki uzmanlık alanlarında söz sahibi olmuş danışmanları ile birlikte, 2012 yılında Ankara’ da kurulmuştur.

Kuruluşundan günümüze kadar gerçekleştirdiği hizmet, ürün ve sistem belgelendirme danışmanlıkları ile birlikte, akredite laboratuvar ve onaylanmış kuruluş olma arzusundaki firmalara verdiği teknik uzmanlık faaliyetlerini başarı ile yürütmüştür.

Toplumsal paydaşları ve paylaşımları üst seviyede olan KALESİS; ‘‘Toplam Kalite Yönetimi’’ farkındalığını arttırmayı, toplumun birlik, beraberlik ve refahı için verilen hizmetin süreçlerinin yönetimi ve uygulanabilirliği sağlamayı kendisine amaç edinmiştir.

Toplam Kalite Yönetimi, müşteri ihtiyaçlarını yerine getirebilmek için kullanılan insan, iş, ürün ve/veya hizmet kalitelerinin sistematik bir yaklaşım ile tüm çalışanların katkılarının sağlanmasını öngören bir felsefedir.

Hiçbir organizasyonel yapı başarısızlık üzerine kurulmamıştır. Bu yapıların ise çalışmalarını müşteri beklentisi ve kalite kavramlarının bilinci ile yürüttüğünden de şüphemiz yoktur. Fakat gerçek dünyaya dönüp baktığımızda, verilen hizmetten memnun kalmayan vatandaşları, iş-yaşam döngüsünü tamamlamış kurumları ve yönetim-yönetici arayış istekleri doyum noktasına ulaşamamış kuruluşların sayılarındaki artışı gözlemleyememek imkânsızdır. Bu durumun kök nedenlerine inildiğinde, kurum ve kuruluşlardaki felsefe eksikliği tespit edilmiştir.

Bu felsefe sayesinde;

  • Çalışanların kurumları ile bütünleşmesi
  • Çalışanlarda moral ve motivasyonun artması
  • Etkin iletişim ve dolayısıyla çalışanlar, birimler, müşteriler, taşeron ve tedarikçiler arasındaki ilişkilerin gelişmesi,
  • İş kazalarının azalması
  • İş sonuçlarının optimizasyonu
  • Ürün ve hizmet kalitesinin artması
  • Maliyetlerin düşmesi
  • Verimliliğin artması
  • Zaman kaybının azalması
  • Çevrim süresinin azalması
  • Şikâyetlerin azalması
  • Pazar payında artış
  • Müşteri güveninin artması
  • Çevreye ve topluma karşı sorumluluk bilincinin oluşması ve artması
  • Yaşam kalitesinin yükselmesi

Toplam kalite yönetiminden beklenen bu yararların gerçekleşebilmesi için toplam kalite yönetiminin dayandığı temel ilke ve kavramların doğru algılanması, benimsenmesi, bu ilke ve kavramların kuruluşa uyarlanması, kararlı ve sabırlı olunması ve yönetimin sistematik desteği şarttır.

Yukarıdaki veriler ışığında bu felsefenin yapılanması için ön gereklilik belirten Kalite Yönetim Sistemi standardı ve hizmet içi tüm organizasyonel yapıyı kapsayacak eğitimlerin verilmesi ile gerekliliklerin yapılanması en önemli başlangıç adımıdır. Yapılanmanın tamamlanması, gelişme aşamasına ve sistemin süreklilik arz etmesine, iyileştirme çalışmalarının devamlılığı ise; bu felsefenin üst yapısına ulaşmamızı sağlayacaktır.

Unutulmamalıdır ki; felsefi bir olgu, hiçbir zaman bitiş noktasına ulaşmaz ve ulaşmamalıdır.

Bizler; kurum ve kuruluşlarda mevcut organizasyonel yapıya bu felsefeyi yerleştirmek ve sürekliliğini sağlamak amacıyla siz değerli yöneticilerimiz ile çalışmaktan duyacağımız memnuniyeti bildirmek isteriz.

Hedeflerinizin gerçekleşmesi temennisiyle, çalışmalarınızda başarılar dileriz.

 

Saygılarımızla…

İletişime Geçin

Teklif almak için mesaj yazınız

Gönderiliyor

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?